Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 Hoe plaats ik een bestelling op Outlaw Racing?

Het online bestellen bij Outlaw Racing is zeer eenvoudig. Je klikt bij het gewenste artikel eenvoudig op de button 'Bestellen' / 'In winkelwagen'. In de winkelwagen zie je de door jou gekozen artikelen en de actuele prijs in één oogopslag. Wil je definitief bestellen dan klik je op de button 'Afrekenen'. Vervolgens geef je door hoe je wilt betalen, tot slot geef je aan waar je aankoop naar toe gestuurd moet worden en of de rekening naar hetzelfde adres moet (handig in geval van een cadeau!). Na het afronden van de betaling is de bestelling voltooid, je bestelling wordt zo spoedig mogelijk verwerkt.

 Hoe plaats ik een intracommunautaire bestellingOutlaw Racing?

Bedrijven uit de EU kunnen bij Outlaw Racing ook intracommunautair bestellen. Dit betekent dat je de in Nederland verschuldigde BTW niet hoeft te betalen. Voorwaarde van intracommunautair bestellen is wel dat je bedrijf buiten Nederland en binnen de EU is gevestigd. Daarnaast dien je over een geldig BTW-nummer te beschikken. Let op, je BTW-nummer wordt gecontroleerd voordat je account wordt goedgekeurd. KLIK HIER voor het aanmaken van een intracommunautair account en alle informatie over intracommunautair bestellen.

Hoe wijzig ik de gegevens van mijn account?

Boven aan elke pagina staat een link naar de login pagina. Log op deze pagina in met je eigen emailadres en het wachtwoord wat je hebt gebruikt, na inloggen kun je op de accountpagina je gegevens wijzigen.

Hoe verwijder ik mijn account?

Een account in de Outlaw Racing webwinkel is alleen door ons te verwijderen. Geef in dit geval telefonisch of via de email door dat je account verwijderd moet worden en we zullen het account voor je verwijderen.

Wat zijn de voordelen van een account?

Je kunt op je accountpagina in 1 overzicht je bestel geschiedenis bekijken en je inschrijving op de nieuwsbrief beheren.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Door in te loggen op je account kun je zien wat de status van de bestelling is.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

De bevestiging van je bestelling wordt automatisch na het plaatsen van de bestelling verstuurd. Weet je zeker dat je het juiste emailadres in hebt gevuld? Zo ja, dan is het raadzaam om contact met ons op te nemen om te vragen wat er mis gaat met het versturen van de bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

De bestelling is te wijzigen tot het moment dat deze verstuurd is. Wij kunnen een pakket die is aangeboden aan PostNL helaas niet retour halen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt een bestelling annuleren, stickersets die speciaal voor je gemaakt worden of shirts die bedrukt worden kunnen geannuleerd worden zolang deze nog niet in het productieproces zijn opgenomen. 

Wat zijn de betaalmethoden?

Op outlawracing.nl kun je betalen met iDeal, Paypal, Giropay, Mistercash of Maestro. In de winkel aan de Apolloweg 10 kan contant of met de pin betaald worden.

Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?

Nee, er zijn geen extra kosten voor de verschillende betaalmethoden.

Hoe weet ik zeker of mijn betaling gelukt is?

Je krijgt via de email een bevestiging van de betaling en de status van je bestelling staat op 'Bezig met verwerken'.

Wat zijn de bezorgmogelijkheden en levertijden hiervan?

Wij versturen met PostNL en PostNL levert 99% van de pakketten de volgende werkdag af. Wanneer je de verzendbevestiging hebt gekregen is het aangeboden bij PostNL en kun je er van uitgaan dat het de volgende werkdag wordt afgeleverd op het opgegeven adres.

Wat zijn de verzendkosten per bezorgmethode?

De verzendkosten voor een bestelling onder de €100,- bedragen €7,50. De verzendkosten voor een brievenbuspakje bedragen €4,75. Voor bestellingen boven de €100,- rekenen wij geen verzendkosten.

Hoe en welke artikelen kan ik ruilen / retourneren?

Je kunt alle producten retour sturen behalve stickersets die speciaal voor je gemaakt zijn of shirts die bedrukt zijn. Artikelen in de uitverkoop zijn uitlopend, het kan dus voorkomen dat een bepaalde maat of kleur uitverkocht is en het niet geruild kan worden, in dat geval kun je de bestelling retourneren en je geld terug ontvangen.

Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

Na ontvangst van de retourzending bij Outlaw Racing, wordt de bestelling direct geannuleerd en het geld terug gestort. Het kan zijn dat de verwerking van de betaling van bank naar bank 1 of 2 werkdagen duurt.

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?

Onderaan de pagina staat een invoerveld waar je je emailadres in kunt vullen.

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Onderaan in de nieuwsbrief staat een link waarop je kunt klikken. Door te klikken op deze link wordt je uitgeschreven voor de nieuwsbrieven van Outlaw Racing.

Wat is mijn voordeel als ik me inschrijf voor de nieuwsbrief van Outlaw Racing?

Blijf op de hoogte op het gebied van alle nieuwe producten en aanbiedingen door onze nieuwsbrieven. We versturen maximaal 1 keer per week een nieuwsbrief.

Mijn bestelling is onvolledig bezorgd, wat nu?

Wanneer je hier geen bericht van hebt gehad of wanneer het niet met je is besproken dan is het raadzaam om direct contact met ons op te nemen.

Wat doe ik als ik een vraag of een klacht heb?

Stuur een email naar [email protected] of bel naar 058-2887787 en we zullen je te woord staan. 

Kan ik crosskleding komen passen?

Jazeker, je bent van harte welkom in onze winkel op de Apolloweg 10 in Leeuwarden. In verband met een steeds wisselende voorraad is het raadzaam van te voren te overleggen welke kleding je wilt komen passen om er zo zeker van te zijn dat wij in voorraad hebben wat jij wil hebben.

Wat is de levertijd van een shirt met bedrukking?

We bedrukken de shirts in eigen huis. Je shirt wordt dezelfde of de volgende werkdag bedrukt en verstuurd.

Ik wil een artikel bestellen maar kan de gewenste maat niet selecteren, hoe kan dit?

 Het kan zijn dat een bepaald artikel uitverkocht is in een bepaalde maat. Je kunt in dit geval contact met ons opnemen en we zullen uitzoeken of het nog leverbaar is.

Wat is de levertijd van een bestelling?

Wij proberen je bestelling binnen 2-3 werkdagen te versturen. Mocht dit onverhoopt toch langer zijn dan wordt er contact met je opgenomen.

Kan ik een bestelling in termijnen betalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Bestellingen via de webwinkel kunnen alleen vooraf betaald worden.

Wat is de levertijd van een stickerset / nummerplatenset?

De levertijd van een nummerplatenset of stickerset is 3-4 weken. De stickers worden speciaal voor je geproduceerd.

Van welke merken is Outlaw Racing dealer?

100%, Acerbis, Airoh, All Balls, Alpinestars, Aoki, Athena, AXP, Bolt, Boyesen, Cycra, Cylinder Works, D'Cor, Deft Family, Delta Braking, DID, Domino, DRC, Dunlop, Factory Effex, FMF, Frixion, Gaerne, Goldspeed, HG Stickers, Hotrods, Kenda, Kenny, Michelin, Moose Racing, Motomaster, Motul, NGK, N-Style, Oneal, Pirelli, Pro Circuit, Pro Taper, Prox, Renthal, RFX, Rino, SDG, Seven, SM Pro, Smith, S-Teel, Supersprox, Thor, Twin Air, UFO, Vertex, Warp9, Wiseco, Zeronine, Zeta.

Ik wil stickers met een levertijd bestellen en de rest van mijn bestelling alvast laten versturen, kan dat?

Ja, dat kan. Reageer in dit geval op de orderbevestiging en geef aan welke spullen je graag eerder wilt ontvangen.

Ik wil een band kopen en deze laten monteren, kan dat bij Outlaw Racing?

Wij monteren je band gratis als je de band bij ons koopt. We proberen alle banden die in de shop staan op voorraad te houden. We willen graag weten wanneer je komt zodat we er rekening mee kunnen houden i.v.m. de planning.

Ik heb interesse in een onderdeel maar kan het zelf niet monteren, kan Outlaw Racing dat monteren?

Geen enkel probleem, wij hebben deskundig personeel die je onderdeel kunnen monteren in onze werkplaats aan de Apolloweg 10 te Leeuwarden. We willen graag weten wanneer je komt zodat we er rekening mee kunnen houden i.v.m. de planning.