Retour sturen

Retourneren

We willen graag dat je tevreden bent over onze producten en diensten. Mocht je niet tevreden zijn met je aankopen, dan kun je deze binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden in originele en ongeopende verpakking retourneren. Na het aanmelden van je retour heb je 14 dagen de tijd om je pakket te retourneren. Het herroepingsrecht vervalt als het pakket na 14 dagen wordt aangeboden aan een vervoerder. Na ontvangst van het retour storten wij het aankoopbedrag terug, vervolgens kun je via de webshop een nieuwe bestelling plaatsen. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

 

Hoe kan ik een product retourneren?

Als je een account hebt aangemaakt kun je inloggen en onder 'mijn account' een retour aanmaken onder het kopje 'retourneren'. Als je geen account aangemaakt kun je hier het retourformulier invullen. Vul het ordernummer en e-mailadres in en vink de retour te sturen producten aan. Om het retourverzoek compleet te maken vul je de reden van retour in. Wanneer je een retour hebt aangemaakt moeten wij deze goedkeuren, als we dit gedaan hebben krijg je een mailtje met instructies om de producten retour te sturen. We willen je vragen altijd de geprinte retour of de bijgeleverde factuur bij het pakketje te steken zodat we weten van wie het pakket afkomstig is.

Je mag de artikelen uiteraard ook terugbrengen naar onze winkel aan de Apolloweg 10 te Leeuwarden. Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via 058-2887787 of [email protected]

 

Gepersonaliseerde producten

Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden. Met gepersonaliseerde producten bedoelen wij crossshirts met bedrukking / sublimatie en nummerplaten- / stickersets met eigen naam en nummer. Deze producten worden speciaal voor je geproduceerd en kunnen daarom niet geretourneerd worden.