Kawasaki KX250F
MOTOR | REMMEN & VERING | ||
Type motor |
Vloeistofgekoelde, 1 cilinder 4-takt motor | Remmen, voor | Enkele semi zwevende 270 mm remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger |
Cilinderinhoud (cm3) | 249 cm³ | Remmen, achter | Enkele 240 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Boring x slag | 77 x 53,6 mm | Vering, voor | 48 mm omgekeerde telecopische Separate Function (SFF) voorvork type 2. Compressiedemping: 22-voudig. Uitgaande demping: 20-voudig. Veervoorspanning: 40-voudig |
Compressieverhouding | 13.7:1 | Vering, achter | Nieuwe Uni-Trak. Compressiedemping: 19-voudig (lage snelheid), 4-voudig (hoge snelheid). Uitveerdemping: 22-voudig. Veervoorspanning: volledig instelbaar |
Kleppensysteem | DOHC, 4 kleppen | ||
Brandstofsysteem | Brandstofinjectie: 1 x Ø 43 mm (Keihin) met dubbele injectie | ||
Start systeem | Primaire kick | ||
Smering | Geforceerde smering, semi-dry sump | ||
PRESTATIE & TRANSMISSIE | FRAME & AFMETINGEN |
||
Transmissie | 5 versnellingen |
Type frame |
Perimeter frame, aluminium |
Eindaandrijving | Ketting | Spoor |
126 mm |
Primaire overbrengingsverhouding | 3.350 (67/20) | Veerweg voor | 310 mm |
1e overbrengingsverhouding | 2.142 (30/14) | Veerweg achter | 310 mm |
2e overbrengingsverhouding | 1.750 (28/16 | Band, voor | 80/100-21 51M |
3e overbrengingsverhouding | 1.444 (26/18) | Band, achter | 100/90-19 57M |
4e overbrengingsverhouding | 1.235 (21/17) | Stuurhoek links / rechts | 42° / 42° |
5e overbrengingsverhouding | 1.045 (23/22) | L x B x H | 2.170 x 820 x 1.265 mm |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend | Wielbasis | 1.475 mm |
Grondspeling | 320 mm | ||
Zithoogte | 940 mm | ||
Brandstofcapaciteit | 6,4 liter | ||
Rijklaar gewicht | 104,5 kg |