Kawasaki KLX110

MOTOR

REMMEN & VERING

Type motor

Luchtgekoelde, 1-cilinder 4-takt motor Remmen, voor

Trommel (Ø 90 mm)

Cilinderinhoud (cm3) 112 cm³ Remmen, achter Remtrommel (Ø 110 mm)
Boring x slag 53 x 50,6 mm Vering, voor 30 mm telescopische voorvork
Compressieverhouding 9.5:1 Vering, achter Enkele schokdemper
Kleppensysteem SOHC, 2 kleppen    
Brandstofsysteem Carburateur: PB18 (Keihin)    
Start systeem Elektrisch & kick    
Smering Geforceerde smering, wet sump    

PRESTATIE & TRANSMISSIE

FRAME & AFMETINGEN

Maximum vermogen 7,3 PK / 7.500 tpm

Type frame

Backbone frame, staal

Maximum koppel 8,0 Nm / 4.000 tpm

Spoor

50 mm
Transmissie

4 versnellingen

Veerweg voor 110 mm
Eindaandrijving Ketting Veerweg achter 110 mm
Primaire overbrengingsverhouding
3.409 (75/22)
Band, voor 2.50-14 4PR
1e overbrengingsverhouding 3.000 (36/12) Band, achter 3.00-12 4PR
2e overbrengingsverhouding 1.938 (31/16) Stuurhoek links / rechts 45° / 45°
3e overbrengingsverhouding 1.350 (27/20) L x B x H 1.560 x 650 x 955 mm
4e overbrengingsverhouding 1.087 (25/23) Wielbasis 1.075 mm
Eind overbrengingsverhouding 2.923 (38/13) Grondspeling 215 mm
Koppeling Centrifugale, natte multi-plaat koppeling Zithoogte 680 mm
    Brandstofcapaciteit 3,6 liter